Váš košík je momentálne prázdny!
Level BRONZE, 3b: My New Home (Môj nový domov)

Slovíčka
- toilet (toaleta),
- sink (umývadlo),
- shower (sprchový kút),
- wardrobe (skriňa),
- bed (posteľ)
Jazykové štruktúry
(Frázy, ktoré sme na hodinách používali a podnecovali deti ich opakovať aktívne.)
- There is a washing machine in the kitchen. The ruler is under the bed. It’s her wardrobe.
Passive language
(Frázy, ktoré lektor používal počas hodiny a deti ich pasívne vnímali.)
- Find the differences. Talk about the picture.
- How many cupboards are there? Are there any…?
- Write in the missing letters. Read and colour.
- Correct the sentences. In pairs, ask and answer questions.
- Finish the sentences. Play the game. In your exercise book, write…
Tip na doma
Napíšte na papier krátke dialógy z učebnice z Unit 2 veľkými písmenami, rozstrihajte jednotlivé otázky a odpovede a deti ich postupne skladajú v správnom poradí Takto môžete postrihať aj slová na jednotlivé písmenká a pod. Alebo si zahraejte hru s hracou kockou s obrázkami podľa predchádzajúceho popisu – tipy na doma k Unit 1.
Pozrite si s dieťaťom bonusové video:
Prihláste sa do svojho online prístupu:
Aby ste vedeli vytvárať „anglicky hovoriace prostredie“ aj u vás doma, každé dieťa v našich klubovniach ENGLISH ACTIVITIES získava prístup k online videám, ktoré berieme na hodinách. Spolu s knihou (workbook), obdrží dieťa aj kód s 12 mesačným prístupom. Prosíme, kým tento prístup nemáte, vytvorte si nové konto ako „rodič“ (stlačte žlté tlačidlo nižšie a prihláste sa pod svojim emailom a zadajte si svoje heslo) a získate okamžite prístup na prvý mesiac. Následne tam už len doplníte špeciálny kód, ktorý obdrží dieťa s knihou a Váš prístup k Vašej úrovni sa Vám predĺži na celých 12 mesiacov.
Kliknite na žlté tlačidlo nižšie, vytvorte si tam NOVÝ ÚČET ako „rodič“ a pozrite si s dieťaťom 🔽🔽🔽
Užite si spolu s Vašim dieťaťom spoločné chvíle s ENGLISH ACTIVITIES. 🙂
Sledujte nás aj na sociálnych sieťach:
„Ďakujeme, že s nami spoluvytvárate „anglicky hovoriace“ prostredie pre Vaše dieťa aj mimo našich hodín. Čím viac bude dieťa v takýchto jemu príjemných situáciách v kontakte s angličtinou, tým jednoduchšie ju bude prijímať a stane sa jeho súčasťou. Ako napríklad, keď sa dieťa učí materinský jazyk, v prvej fáze len jazyk vníma, je v prostredí a až po nejakej dobe začne komunikovať“
Spoluautorka projektu English Activities, Ing. Alena Komínková
