Level BRONZE, 6b: Master Chef (Majster šéfkuchár)

Slovíčka

  • fork (vidlička),
  • spoon (lyžica),
  • knife (knives) (nôž, nože),
  • plate (tanier),
  • glass (pohár)

Jazykové štruktúry

(Frázy, ktoré sme na hodinách používali a podnecovali deti ich opakovať aktívne.)

  • Peel the carrot. Don’t peel the apple. There is a carrot. There are 2 apples. There is some milk

Passive language

(Frázy, ktoré lektor používal počas hodiny a deti ich pasívne vnímali.)

  • How do we eat (soup)? We eat (soup) with (a spoon). We use (a knife). Take (an apple) and put it in the smoothie maker. Maggie, you naughty bird! I’m hungry! Food categories: fruit, vegetables, drinks, dairy products

Tip na doma

Ak Vám deti niekedy pomáhajú pri varení, skúste ich motivovať nech jednoducho opíšu jednotlivé aktivity v ANJ . Ak nepomáhajú, možno je čas začať jednoduché jedlá príp. občerstvenie alebo pomoc pri ich príprave určite zvládnu.


Pozrite si s dieťaťom bonusové video:


Prihláste sa do svojho online prístupu:

Aby ste vedeli vytvárať „anglicky hovoriace prostredie“ aj u vás doma, každé dieťa v našich klubovniach ENGLISH ACTIVITIES získava prístup k online videám, ktoré berieme na hodinách. Spolu s knihou (workbook), obdrží dieťa aj kód s 12 mesačným prístupom. Prosíme, kým tento prístup nemáte, vytvorte si nové konto ako „rodič“ (stlačte žlté tlačidlo nižšie a prihláste sa pod svojim emailom a zadajte si svoje heslo) a získate okamžite prístup na prvý mesiac. Následne tam už len doplníte špeciálny kód, ktorý obdrží dieťa s knihou a Váš prístup k Vašej úrovni sa Vám predĺži na celých 12 mesiacov.

Kliknite na žlté tlačidlo nižšie, vytvorte si tam NOVÝ ÚČET ako „rodič“ a pozrite si s dieťaťom 🔽🔽🔽


Užite si spolu s Vašim dieťaťom spoločné chvíle s ENGLISH ACTIVITIES. 🙂

Sledujte nás aj na sociálnych sieťach:


„Ďakujeme, že s nami spoluvytvárate „anglicky hovoriace“ prostredie pre Vaše dieťa aj mimo našich hodín. Čím viac bude dieťa v takýchto jemu príjemných situáciách v kontakte s angličtinou, tým jednoduchšie ju bude prijímať a stane sa jeho súčasťou. Ako napríklad, keď sa dieťa učí materinský jazyk, v prvej fáze len jazyk vníma, je v prostredí a až po nejakej dobe začne komunikovať“

Spoluautorka projektu English Activities, Ing. Alena Komínková