Level BRONZE, 8a: Our Family Life (Náš rodinný život)

Slovíčka

  • clean (my) teeth (umyť si zuby),
  • have a shower (osprchovať sa),
  • make the bed (ustlať si posteľ),
  • watch TV (pozerať televíziu),
  • go to school (by bike) (ísť do školy na bicykli)

Jazykové štruktúry

(Frázy, ktoré sme na hodinách používali a podnecovali deti ich opakovať aktívne.)

  • Do you make the bed in the morning? Yes, I do. My mom has a shower every morning. I don’t go to school by bike on Monday. I sometimes watch TV. I always clean my teeth in the morning. I never hoover my bedroom on Sunday.

Passive language

(Frázy, ktoré lektor používal počas hodiny a deti ich pasívne vnímali.)

  • How often do you…? My diary, Family schedule, I’m busy.

Tip na doma

Napíšte na papier krátke vety z učebnice veľkými písmenami, rozstrihajte ich na slová a deti ich postupne skladajú v správnom poradí Takto môžete postrihať aj slová na jednotlivé písmenká a pod. .


Pozrite si s dieťaťom bonusové video:


Prihláste sa do svojho online prístupu:

Aby ste vedeli vytvárať „anglicky hovoriace prostredie“ aj u vás doma, každé dieťa v našich klubovniach ENGLISH ACTIVITIES získava prístup k online videám, ktoré berieme na hodinách. Spolu s knihou (workbook), obdrží dieťa aj kód s 12 mesačným prístupom. Prosíme, kým tento prístup nemáte, vytvorte si nové konto ako „rodič“ (stlačte žlté tlačidlo nižšie a prihláste sa pod svojim emailom a zadajte si svoje heslo) a získate okamžite prístup na prvý mesiac. Následne tam už len doplníte špeciálny kód, ktorý obdrží dieťa s knihou a Váš prístup k Vašej úrovni sa Vám predĺži na celých 12 mesiacov.

Kliknite na žlté tlačidlo nižšie, vytvorte si tam NOVÝ ÚČET ako „rodič“ a pozrite si s dieťaťom 🔽🔽🔽


Užite si spolu s Vašim dieťaťom spoločné chvíle s ENGLISH ACTIVITIES. 🙂

Sledujte nás aj na sociálnych sieťach:


„Ďakujeme, že s nami spoluvytvárate „anglicky hovoriace“ prostredie pre Vaše dieťa aj mimo našich hodín. Čím viac bude dieťa v takýchto jemu príjemných situáciách v kontakte s angličtinou, tým jednoduchšie ju bude prijímať a stane sa jeho súčasťou. Ako napríklad, keď sa dieťa učí materinský jazyk, v prvej fáze len jazyk vníma, je v prostredí a až po nejakej dobe začne komunikovať“

Spoluautorka projektu English Activities, Ing. Alena Komínková