Level BRONZE, 9a: Shopping for Clothes (Nakupovanie oblečenia)

Slovíčka

  • (the four) seasons (štyri ročné obdobia),
  • spring (jar), summer (leto), autumn (jeseň), winter (zima)

Jazykové štruktúry

(Frázy, ktoré sme na hodinách používali a podnecovali deti ich opakovať aktívne.)

  • It is always hot in summer. It sometimes rains in spring. I never wear shorts in the winter. Do you wear a dress in the summer? Yes, I do. Can I help you? Can I have the blue shorts? What are you doing? I’m buying trousers.

Passive language

(Frázy, ktoré lektor používal počas hodiny a deti ich pasívne vnímali.)

  • It’s never boring. I’m going shopping. I’m looking for a red sweater. Favourite clothes.

Tip na doma

Nechajte deti vytvoriť si koliesko ročných období a popísať ho v ANJ. Môžu si do neho nakresliť/ nalepiť obrázok počasia/ oblečinie/ aktivitu typickú pre to ktoré obdobie a popísať s použitím slov/ viet z lekcie


Pozrite si s dieťaťom bonusové video:


Prihláste sa do svojho online prístupu:

Aby ste vedeli vytvárať „anglicky hovoriace prostredie“ aj u vás doma, každé dieťa v našich klubovniach ENGLISH ACTIVITIES získava prístup k online videám, ktoré berieme na hodinách. Spolu s knihou (workbook), obdrží dieťa aj kód s 12 mesačným prístupom. Prosíme, kým tento prístup nemáte, vytvorte si nové konto ako „rodič“ (stlačte žlté tlačidlo nižšie a prihláste sa pod svojim emailom a zadajte si svoje heslo) a získate okamžite prístup na prvý mesiac. Následne tam už len doplníte špeciálny kód, ktorý obdrží dieťa s knihou a Váš prístup k Vašej úrovni sa Vám predĺži na celých 12 mesiacov.

Kliknite na žlté tlačidlo nižšie, vytvorte si tam NOVÝ ÚČET ako „rodič“ a pozrite si s dieťaťom 🔽🔽🔽


Užite si spolu s Vašim dieťaťom spoločné chvíle s ENGLISH ACTIVITIES. 🙂

Sledujte nás aj na sociálnych sieťach:


„Ďakujeme, že s nami spoluvytvárate „anglicky hovoriace“ prostredie pre Vaše dieťa aj mimo našich hodín. Čím viac bude dieťa v takýchto jemu príjemných situáciách v kontakte s angličtinou, tým jednoduchšie ju bude prijímať a stane sa jeho súčasťou. Ako napríklad, keď sa dieťa učí materinský jazyk, v prvej fáze len jazyk vníma, je v prostredí a až po nejakej dobe začne komunikovať“

Spoluautorka projektu English Activities, Ing. Alena Komínková