Level FULL BLAST 1, 1e: I’m a student (Som študent/tka)

Slovíčka

  • school subjects (školské predmety):
  • Geography (geografia),
  • Maths (matematika),
  • History (dejepis),
  • English (angličtina),
  • PE (telesná výchova),
  • Art (výtvarná výchova),
  • Music (hudobná výchova),
  • Science (prírodoveda)

Jazykové štruktúry

(Frázy, ktoré sme na hodinách používali a podnecovali deti ich opakovať aktívne.)

  • Capital letters (Veľké písmená): use capital letters at the beginning of a sentence (používaj veľké písmená na začiatku vety), with names and surnames (pri menách a priezviskách), with Mr/Mrs/Miss/Ms (pri osloveniach pán/pani/slečna/paní), with cities/countries/nationalities (pri názvoch miest/krajín/národností), with languages (pri názvoch jazykov), with school subjects (pri názvoch školských predmetov), with the days of the week (pri dňoch v týždni), with the word I (pri slove I – ja).
  • Punctuation (Interpunkcia): Affirmative and negative sentences end with a full stop (kladné a záporné vety sa končia bodkou). Questions end with a question mark (otázky sa končia otáznikom).

Passive language

(Frázy, ktoré lektor používal počas hodiny a deti ich pasívne vnímali.)

  • Listen and repeat (Počúvaj a opakuj).
  • What’s your favourite school subject? (Aký je tvoj obľúbený školský predmet?)
  • Talk in groups (Rozprávajte sa v skupinách). Ask each other questions and complete the table (Pýtajte sa navzájom otázky a doplňte tabuľku). Read and complete the table (Prečítajte a doplňte tabuľku).
  • Read and add punctuation and capitals to the sentences (Prečítajte a pridajte interpunkciu a veľké písmená do viet). Talk in pairs (Rozprávajte sa vo dvojiciach). Write a paragraph about yourself (Napíš odsek o sebe).

Bonusové videá:


Užite si spolu s Vašim dieťaťom spoločné chvíle s ENGLISH ACTIVITIES. 🙂

Sledujte nás aj na sociálnych sieťach:


„Ďakujeme, že s nami spoluvytvárate „anglicky hovoriace“ prostredie pre Vaše dieťa aj mimo našich hodín. Čím viac bude dieťa v takýchto jemu príjemných situáciách v kontakte s angličtinou, tým jednoduchšie ju bude prijímať a stane sa jeho súčasťou. Ako napríklad, keď sa dieťa učí materinský jazyk, v prvej fáze len jazyk vníma, je v prostredí a až po nejakej dobe začne komunikovať“

Spoluautorka projektu English Activities, Ing. Alena Komínková