Váš košík je momentálne prázdny!
Level FULL BLAST 1, 2c: My pet (môj domáci miláčik)

Slovíčka
- pets (domáce zvieratá): spider (pavúk), snake (had), dog (pes), parrot (papagáj), cat (mačka), rabbit (králik),
- parts of the body (časti tela): leg (noha), face (tvár), head (hlava), teeth (zuby), arm (rameno/ruka), hand (dlaň/ruka), foot (chodidlo), mouth (ústa), eye (oko), wing (krídlo), tail (chvost), nose (nos), ear (ucho)
Jazykové štruktúry
(Frázy, ktoré sme na hodinách používali a podnecovali deti ich opakovať aktívne.)
- possessive case (privlastňovací pád) – Whose…? (Čí…?): singular nouns (jednotné číslo): My dog’s name is Punch (Meno môjho psa je Punch). regular plural nouns (bežné množné číslo): My dogs‘ names are Rex and Tex (Mená mojich psov sú Rex a Tex). Whose pet is this? (Čie je toto zvieratko?) – It’s Fay’s pet (Je to zvieratko Fay). / It’s Fay’s (Je to Fayino).
Passive language
(Frázy, ktoré lektor používal počas hodiny a deti ich pasívne vnímali.)
- Listen and repeat (Počúvaj a opakuj). Listen to the dialogue (Počúvaj dialóg). Then read it out in groups (Potom ho čítajte nahlas v skupinách). Circle the correct words (Zakrúžkuj správne slová). Play in groups of four (Hrajte sa v skupinách po štyroch). Write a few sentences about your pet or somebody else’s pet (Napíš niekoľko viet o svojom zvieratku alebo o zvieratku niekoho iného).
Bonusové videá:
Užite si spolu s Vašim dieťaťom spoločné chvíle s ENGLISH ACTIVITIES. 🙂
Sledujte nás aj na sociálnych sieťach:
„Ďakujeme, že s nami spoluvytvárate „anglicky hovoriace“ prostredie pre Vaše dieťa aj mimo našich hodín. Čím viac bude dieťa v takýchto jemu príjemných situáciách v kontakte s angličtinou, tým jednoduchšie ju bude prijímať a stane sa jeho súčasťou. Ako napríklad, keď sa dieťa učí materinský jazyk, v prvej fáze len jazyk vníma, je v prostredí a až po nejakej dobe začne komunikovať“
Spoluautorka projektu English Activities, Ing. Alena Komínková
