Váš košík je momentálne prázdny!
Level FULL BLAST 2,1e: Meet my friend (Zoznám sa s mojím kamarátom/kamarátkou)

Slovíčka
- physical appearance (vzhľad): short (nízky), chubby (plnšej postavy),
- medium-length straight hair (stredne dlhé rovné vlasy), good-looking (pekný/atraktívny), short curly hair (krátke kučeravé vlasy),
- tall (vysoký), slim (štíhly), long wavy dark hair (dlhé vlnité tmavé vlasy);
- personal adjectives (osobnostné prídavné mená): friendly (priateľský), active (aktívny), polite (zdvorilý), outgoing (spoločenský), shy (hanblivý), rude (drzý/nezdvorilý), unfriendly (nepriateľský), lazy (lenivý)
Jazykové štruktúry
(Frázy, ktoré sme na hodinách používali a podnecovali deti ich opakovať aktívne.)
- Word order (poradie slov) – subject + verb + object (podmet + sloveso + predmet): We read magazines (My čítame časopisy).
- adjective + noun (prídavné meno + podstatné meno): She’s a beautiful girl (Je pekné dievča). She’s got beautiful eyes (Má krásne oči).
- verb be + adjective (sloveso byť + prídavné meno): Tina is beautiful (Tina je pekná)
Passive language
(Frázy, ktoré lektor používal počas hodiny a deti ich pasívne vnímali.)
- Read and write the correct name under each picture (Prečítaj a napíš správne meno pod každý obrázok). Then listen and check your answers (Potom počúvaj a skontroluj svoje odpovede). Look at the pictures and match the opposite adjectives (Pozri sa na obrázky a priraď protikladné prídavné mená). Then listen and check your answers (Potom počúvaj a skontroluj svoje odpovede). Read and complete the table (Prečítaj a doplň tabuľku). Read and make sentences by putting the words in the correct order (Prečítaj a vytvor vety správnym poradím slov). Talk in pairs (Rozprávajte sa vo dvojiciach). Write two paragraphs about your best friend (Napíš dva odseky o svojom najlepšom kamarátovi).
Bonusové videá:
Užite si spolu s Vašim dieťaťom spoločné chvíle s ENGLISH ACTIVITIES. 🙂
Sledujte nás aj na sociálnych sieťach:
„Ďakujeme, že s nami spoluvytvárate „anglicky hovoriace“ prostredie pre Vaše dieťa aj mimo našich hodín. Čím viac bude dieťa v takýchto jemu príjemných situáciách v kontakte s angličtinou, tým jednoduchšie ju bude prijímať a stane sa jeho súčasťou. Ako napríklad, keď sa dieťa učí materinský jazyk, v prvej fáze len jazyk vníma, je v prostredí a až po nejakej dobe začne komunikovať“
Spoluautorka projektu English Activities, Ing. Alena Komínková
