Váš košík je momentálne prázdny!
Level FULL BLAST 2, 1c: My style (môj štýl)

Slovíčka
- earrings (náušnice),
- belt (opasok),
- shorts (kraťasy),
- shirt (košeľa),
- hat (klobúk/čiapka),
- skirt (sukňa),
- sandals (sandále),
- top (top),
- leggings (legíny),
- boots (čižmy),
- jumper (sveter),
- tracksuit (tepláková súprava)
Jazykové štruktúry
(Frázy, ktoré sme na hodinách používali a podnecovali deti ich opakovať aktívne.)
- Present progressive (prítomný priebehový čas) – affirmative (kladné): I’m drawing (Ja kreslím), He/she/it’s drawing (On/ona/to kreslí), We/you/they’re drawing (My/vy/oni kreslia);
- negative (záporné): I’m not drawing (Ja nekreslím), He/she/it isn’t drawing (On/ona/to nekreslí), We/you/they aren’t drawing (My/vy/oni nekreslia);
- Questions (otázky): Am I drawing? (Kreslím ja?), Is he/she/it drawing? (Kreslí on/ona/to?), Are we/you/they drawing? (Kreslíme/kreslíte/kreslia my/vy/oni?);
- Present simple (prítomný jednoduchý čas) (everyday activities or routines – každodenné činnosti alebo rutiny) vs. present progressive (prítomný priebehový čas) (actions happening now – činnosti prebiehajúce teraz, temporary states – dočasné stavy)
Passive language
(Frázy, ktoré lektor používal počas hodiny a deti ich pasívne vnímali.)
- Listen and repeat (Počúvaj a opakuj).
- Which of these clothes and accessories are for boys, which are for girls and which are unisex? (Ktoré z týchto oblečení a doplnkov sú pre chlapcov, ktoré pre dievčatá a ktoré sú unisex?)
- Look at the picture (Pozri sa na obrázok). Listen to the dialogue and check your answers (Vypočuj si dialóg a skontroluj svoje odpovede). Then read it out in pairs (Potom ho prečítajte vo dvojiciach). Discuss in pairs or small groups (Diskutujte vo dvojiciach alebo v malých skupinách).
Tip na doma
Precvič si doma present simple vs. present progressive (prítomný jednoduchý čas vs. prítomný priebehový čas):
Bonusové videá:
Užite si spolu s Vašim dieťaťom spoločné chvíle s ENGLISH ACTIVITIES. 🙂
Sledujte nás aj na sociálnych sieťach:
„Ďakujeme, že s nami spoluvytvárate „anglicky hovoriace“ prostredie pre Vaše dieťa aj mimo našich hodín. Čím viac bude dieťa v takýchto jemu príjemných situáciách v kontakte s angličtinou, tým jednoduchšie ju bude prijímať a stane sa jeho súčasťou. Ako napríklad, keď sa dieťa učí materinský jazyk, v prvej fáze len jazyk vníma, je v prostredí a až po nejakej dobe začne komunikovať“
Spoluautorka projektu English Activities, Ing. Alena Komínková
