Váš košík je momentálne prázdny!
Level FULL BLAST 2, 2b: City tour (prehliadka mesta)

Slovíčka
- Means of transport (dopravné prostriedky) (underground – metro, motorbike – motorka, helicopter – vrtuľník, ferry – prívoz, tram – električka, van – dodávka)
Jazykové štruktúry
(Frázy, ktoré sme na hodinách používali a podnecovali deti ich opakovať aktívne.)
- The verb could (sloveso mohol) – I couldn’t speak Spanish when I was young, but now I can (Keď som bol mladý, nevedel som hovoriť po španielsky, ale teraz viem). Tony could run fast when he was young, but now he can’t (Tony vedel rýchlo behať, keď bol mladý, ale teraz nevie). Adverbs of manner (príslovky spôsobu) (nice – nicely – pekný/pekne, careful – carefully – opatrný/opatrne, happy – happily – šťastný/šťastne, terrible – terribly – strašný/strašne), irregular adverbs (nepravidelné príslovky) (good – well – dobrý/dobre, fast – fast – rýchly/rýchlo, early – early – skorý/skoro, late – late – neskorý/neskoro, hard – hard – tvrdý/tvrdo). Mark is a careful driver. He drives carefully (Mark je opatrný vodič. Jazdí opatrne). They are very good dancers. They dance well (Sú veľmi dobrí tanečníci. Tancujú dobre).
Passive language
(Frázy, ktoré lektor používal počas hodiny a deti ich pasívne vnímali.)
- Listen and check your answers (Počúvaj a skontroluj svoje odpovede). What other means of transport do you know? (Aké ďalšie dopravné prostriedky poznáš?) Complete the sentences with the adjectives (Doplň vety prídavnými menami). Listen, read and put the pictures in the correct order (Počúvaj, čítaj a daj obrázky do správneho poradia). Circle the correct words (Zakrúžkuj správne slová). Complete the sentences with the adverbs (Doplň vety príslovkami). Talk in pairs (Rozprávajte sa vo dvojiciach). Discuss the questions (Diskutujte o otázkach). Write a few sentences about the means of transport you use (Napíš niekoľko viet o dopravných prostriedkoch, ktoré používaš).
Bonusové videá:
Užite si spolu s Vašim dieťaťom spoločné chvíle s ENGLISH ACTIVITIES. 🙂
Sledujte nás aj na sociálnych sieťach:
„Ďakujeme, že s nami spoluvytvárate „anglicky hovoriace“ prostredie pre Vaše dieťa aj mimo našich hodín. Čím viac bude dieťa v takýchto jemu príjemných situáciách v kontakte s angličtinou, tým jednoduchšie ju bude prijímať a stane sa jeho súčasťou. Ako napríklad, keď sa dieťa učí materinský jazyk, v prvej fáze len jazyk vníma, je v prostredí a až po nejakej dobe začne komunikovať“
Spoluautorka projektu English Activities, Ing. Alena Komínková
