Váš košík je momentálne prázdny!
Level FULL BLAST 3, 1b: Teen trends (tínedžerské trendy) – Try something new (Skús niečo nové)

Slovíčka
- Collocations related to sports (slovné spojenia súvisiace so športom) – snowboarding (snowboarding), karate (karate), aerobics (aerobik), jogging (behanie), mountain biking (horská cyklistika), skysurfing (vzdušné surfovanie),
Jazykové štruktúry
(Frázy, ktoré sme na hodinách používali a podnecovali deti ich opakovať aktívne.)
- Comparison of adjectives and adverbs (porovnanie prídavných mien a prísloviek) – comparative and superlative forms (druhý a tretí stupeň pri stupňovaní prídavných mien – Henry can run faster than Keith. (Henry vie bežať rýchlejšie ako Keith.) Surfing is the oldest board sport. (Surfovanie je najstarší doskový šport.),
- (not) as…as – I can draw as well as my sister. (Viem kresliť tak dobre ako moja sestra.), less…than / the least… – I think tennis is less exciting than basketball, but table tennis is the least exciting of all. (Myslím si, že tenis je menej vzrušujúci ako basketbal, ale stolný tenis je najmenej vzrušujúci zo všetkých.)
Passive language
(Frázy, ktoré lektor používal počas hodiny a deti ich pasívne vnímali.)
- Talk in pairs. (Rozprávajte sa vo dvojiciach.)
- Look at the board. (Pozrite sa na tabuľu.)
- Write. (Píšte.) Speak. (Hovorte.) Listen. (Počúvajte.) Read the text. (Prečítajte si text.)
- Open your books. (Otvorte si knihy.) Close your books. (Zatvorte si knihy.)
- Stand up. (Postavte sa.) Sit down. (Sadnite si.)
Tip na doma
Precvič si doma comparative and superlative adjectives and adverbs (stupňované prídavné mená a príslovky):
Bonusové videá:
Užite si spolu s Vašim dieťaťom spoločné chvíle s ENGLISH ACTIVITIES. 🙂
Sledujte nás aj na sociálnych sieťach:
„Ďakujeme, že s nami spoluvytvárate „anglicky hovoriace“ prostredie pre Vaše dieťa aj mimo našich hodín. Čím viac bude dieťa v takýchto jemu príjemných situáciách v kontakte s angličtinou, tým jednoduchšie ju bude prijímať a stane sa jeho súčasťou. Ako napríklad, keď sa dieťa učí materinský jazyk, v prvej fáze len jazyk vníma, je v prostredí a až po nejakej dobe začne komunikovať“
Spoluautorka projektu English Activities, Ing. Alena Komínková
