Váš košík je momentálne prázdny!
Level FULL BLAST 3, 1e: Being a friend (Byť kamarátom)

Slovíčka
- personality adjectives (prídavné mená opisujúce osobnosť): quick-tempered (prchlivý), bossy (panovačný), confident (sebavedomý), stubborn (tvrdohlavý), selfish (sebecký), outgoing (spoločenský), kind (láskavý), easy-going (bezstarostný).
Jazykové štruktúry
(Frázy, ktoré sme na hodinách používali a podnecovali deti ich opakovať aktívne.)
- Linking words (Spojky): and (Monica is confident and outgoing – Monica je sebavedomá a spoločenská), or (We usually go to the cinema or hang out at the shopping centre at the weekend – Zvyčajne chodíme do kina alebo trávime čas v nákupnom centre cez víkend), but (Oliver likes hip hop but I don’t – Oliver má rád hip hop, ale ja nie), so (We both like basketball so we usually play together after school – Obaja máme radi basketbal, takže zvyčajne hrávame spolu po škole), because (I can’t stand him because he’s really selfish – Neznášam ho, pretože je naozaj sebecký).
Passive language
(Frázy, ktoré lektor používal počas hodiny a deti ich pasívne vnímali.)
- Read the sentences and match the words (Prečítaj si vety a spoj slová). Then listen and check your answers (Potom si vypočuj a skontroluj svoje odpovede). Discuss the following (Diskutuj o nasledujúcom). Use the prompts in the box (Použi podnety v rámčeku). Think about a person you’ve recently met (Premýšľaj o osobe, ktorú si nedávno stretol). Look at the question in the speech bubble and make some notes (Pozri sa na otázku v bublinke a urob si poznámky). Then talk in pairs (Potom sa rozprávajte vo dvojiciach). Write a description of a person you’ve recently met (Napíš opis osoby, ktorú si nedávno stretol).
Tip na doma
Precvič si doma past simple (minulý jednoduchý čas):
Bonusové videá:
Užite si spolu s Vašim dieťaťom spoločné chvíle s ENGLISH ACTIVITIES. 🙂
Sledujte nás aj na sociálnych sieťach:
„Ďakujeme, že s nami spoluvytvárate „anglicky hovoriace“ prostredie pre Vaše dieťa aj mimo našich hodín. Čím viac bude dieťa v takýchto jemu príjemných situáciách v kontakte s angličtinou, tým jednoduchšie ju bude prijímať a stane sa jeho súčasťou. Ako napríklad, keď sa dieťa učí materinský jazyk, v prvej fáze len jazyk vníma, je v prostredí a až po nejakej dobe začne komunikovať“
Spoluautorka projektu English Activities, Ing. Alena Komínková
