Level Green 5a: Monsters (Príšery)

Slovíčka

  • arm (ruka-horná končatina),
  • leg (noha),
  • head (hlava),
  • foot (feet) (chodilo/chodidlá),
  • hand (dlaň)

Jazykové štruktúry

(Frázy, ktoré sme na hodinách používali a podnecovali deti ich opakovať aktívne.)

  • What is it? What are they?
  • I have got 2 arms. He/she/it has got 6 legs.
  • How many/What colour (eyes) have you got? I’ve got 2/ blue eyes.
  • How many/What colour eyes has he/she/it got?
  • He/She/It ‘s got 2/blue (eyes).

Passive language

(Frázy, ktoré lektor používal počas hodiny a deti ich pasívne vnímali.)

  • Touch your (nose).
  • Let’s draw a monster mask.
  • wash, wiggle, wave, stamp, shake, pull, pat, comb, open and close
  • I am angry, hungry.
  • You are scary.

Tip na doma

Zaspievajte si známu pesničku „Head and shoulders, knees and toes“ , pridajte ďalšie časti tela napr. 2 sloha môže začínať Arms and fingers(ramená, prsty) knees and toes…3 sloha môže začínať Cheeks and chin ( Líca a brada) and knees and toes….a pod.


Pozrite si s dieťaťom bonusové video



Prihláste sa do svojho online prístupu:

Aby ste vedeli vytvárať „anglicky hovoriace prostredie“ aj u vás doma, každé dieťa v našich klubovniach ENGLISH ACTIVITIES získava prístup k online videám, ktoré berieme na hodinách. Spolu s knihou (workbook), obdrží dieťa aj kód s 12 mesačným prístupom. Prosíme, kým tento prístup nemáte, vytvorte si nové konto ako „rodič“ (stlačte žlté tlačidlo nižšie a prihláste sa pod svojim emailom a zadajte si svoje heslo) a získate okamžite prístup na prvý mesiac. Následne tam už len doplníte špeciálny kód, ktorý obdrží dieťa s knihou a Váš prístup k Vašej úrovni sa Vám predĺži na celých 12 mesiacov.

Kliknite na žlté tlačidlo nižšie, vytvorte si tam NOVÝ ÚČET ako „rodič“ a pozrite si s dieťaťom 🔽🔽🔽


Užite si spolu s Vašim dieťaťom spoločné chvíle s ENGLISH ACTIVITIES. 🙂

Sledujte nás aj na sociálnych sieťach:


„Ďakujeme, že s nami spoluvytvárate „anglicky hovoriace“ prostredie pre Vaše dieťa aj mimo našich hodín. Čím viac bude dieťa v takýchto jemu príjemných situáciách v kontakte s angličtinou, tým jednoduchšie ju bude prijímať a stane sa jeho súčasťou. Ako napríklad, keď sa dieťa učí materinský jazyk, v prvej fáze len jazyk vníma, je v prostredí a až po nejakej dobe začne komunikovať“

Spoluautorka projektu English Activities, Ing. Alena Komínková