Váš košík je momentálne prázdny!
Level GREEN, Revision (Opakovanie) Revision Unit 5, 5c

Slovíčka
- arm (ruka-horná končatina),
- leg (noha),
- head (hlava),
- foot (feet) (chodilo/chodidlá),
- hand (dlaň),
- eye (oko),
- ear (ucho),
- mouth (ústa),
- nose (nos),
- hair (vlasy)
Jazykové štruktúry
(Frázy, ktoré sme na hodinách používali a podnecovali deti ich opakovať aktívne.)
- What is it? What are they? I have got 2 arms. He/she/it has got 6 legs. How many/What colour (eyes) have you got? I’ve got 2/ blue eyes. How many/What colour eyes has he/she/it got? He/She/It ‘s got 2/blue (eyes).
Passive language
(Frázy, ktoré lektor používal počas hodiny a deti ich pasívne vnímali.)
- Touch your (nose). Let’s draw a monster mask. wash, wiggle, wave, stamp, shake, pull, pat, comb, open and close I am angry, hungry. You are scary.
Tip na doma
Deti si môžu upevniť slovíčka frázy z lekcie aj pri modelovaní z plastelíny alebo inej hmoty ( cesto a môžete si prípadne upiecť príšerky, postavičky) časti tela z plastelíny
Pozrite si s dieťaťom bonusové video:
Prihláste sa do svojho online prístupu:
Aby ste vedeli vytvárať „anglicky hovoriace prostredie“ aj u vás doma, každé dieťa v našich klubovniach ENGLISH ACTIVITIES získava prístup k online videám, ktoré berieme na hodinách. Spolu s knihou (workbook), obdrží dieťa aj kód s 12 mesačným prístupom. Prosíme, kým tento prístup nemáte, vytvorte si nové konto ako „rodič“ (stlačte žlté tlačítko nižšie) a získate okamžite prístup na prvý mesiac. Následne tam už len doplníte špeciálny kód, ktorý obdrží dieťa s knihou a Váš prístup k Vašej úrovni sa Vám predĺži na celých 12 mesiacov.
Kliknite na žlté tlačidlo nižšie, vytvorte si tam NOVÝ ÚČET ako „rodič“ a pozrite si s dieťaťom 🔽🔽🔽
Užite si spolu s Vašim dieťaťom spoločné chvíle s ENGLISH ACTIVITIES. 🙂
Sledujte nás aj na sociálnych sieťach:
„Ďakujeme, že s nami spoluvytvárate „anglicky hovoriace“ prostredie pre Vaše dieťa aj mimo našich hodín. Čím viac bude dieťa v takýchto jemu príjemných situáciách v kontakte s angličtinou, tým jednoduchšie ju bude prijímať a stane sa jeho súčasťou. Ako napríklad, keď sa dieťa učí materinský jazyk, v prvej fáze len jazyk vníma, je v prostredí a až po nejakej dobe začne komunikovať“
Spoluautorka projektu English Activities, Ing. Alena Komínková
