Level GREEN, Revision (Opakovanie) Revision Unit 5, 5c

Slovíčka

  • arm (ruka-horná končatina),
  • leg (noha),
  • head (hlava),
  • foot (feet) (chodilo/chodidlá),
  • hand (dlaň),
  • eye (oko),
  • ear (ucho),
  • mouth (ústa),
  • nose (nos),
  • hair (vlasy)

Jazykové štruktúry

(Frázy, ktoré sme na hodinách používali a podnecovali deti ich opakovať aktívne.)

  • What is it? What are they? I have got 2 arms. He/she/it has got 6 legs. How many/What colour (eyes) have you got? I’ve got 2/ blue eyes. How many/What colour eyes has he/she/it got? He/She/It ‘s got 2/blue (eyes).

Passive language

(Frázy, ktoré lektor používal počas hodiny a deti ich pasívne vnímali.)

  • Touch your (nose). Let’s draw a monster mask. wash, wiggle, wave, stamp, shake, pull, pat, comb, open and close I am angry, hungry. You are scary.

Tip na doma

Deti si môžu upevniť slovíčka frázy z lekcie aj pri modelovaní z plastelíny alebo inej hmoty ( cesto a môžete si prípadne upiecť príšerky, postavičky) časti tela z plastelíny

Pozrite si s dieťaťom bonusové video:


Prihláste sa do svojho online prístupu:

Aby ste vedeli vytvárať „anglicky hovoriace prostredie“ aj u vás doma, každé dieťa v našich klubovniach ENGLISH ACTIVITIES získava prístup k online videám, ktoré berieme na hodinách. Spolu s knihou (workbook), obdrží dieťa aj kód s 12 mesačným prístupom. Prosíme, kým tento prístup nemáte, vytvorte si nové konto ako „rodič“ (stlačte žlté tlačítko nižšie) a získate okamžite prístup na prvý mesiac. Následne tam už len doplníte špeciálny kód, ktorý obdrží dieťa s knihou a Váš prístup k Vašej úrovni sa Vám predĺži na celých 12 mesiacov.

Kliknite na žlté tlačidlo nižšie, vytvorte si tam NOVÝ ÚČET ako „rodič“ a pozrite si s dieťaťom 🔽🔽🔽


Užite si spolu s Vašim dieťaťom spoločné chvíle s ENGLISH ACTIVITIES. 🙂

Sledujte nás aj na sociálnych sieťach:


„Ďakujeme, že s nami spoluvytvárate „anglicky hovoriace“ prostredie pre Vaše dieťa aj mimo našich hodín. Čím viac bude dieťa v takýchto jemu príjemných situáciách v kontakte s angličtinou, tým jednoduchšie ju bude prijímať a stane sa jeho súčasťou. Ako napríklad, keď sa dieťa učí materinský jazyk, v prvej fáze len jazyk vníma, je v prostredí a až po nejakej dobe začne komunikovať“

Spoluautorka projektu English Activities, Ing. Alena Komínková