Váš košík je momentálne prázdny!
Level ORANGE, Revision Unit 4, 4c

Slovíčka
- motorbike (motorka), bus (autobus), train (vlak), boat (loď), plane (lietadlo),
- fast(er) (rýchlo/rýchlejšie), slow(er) (pomaly/pomalšie), small(er) (malý/menší), big(ger) (veľký/väčší),
- skateboard (skateboard), in-line skates (kolieskové korčule), bike (bicykel), car (auto), helicopter (helikoptéra),
Jazykové štruktúry
(Frázy, ktoré sme na hodinách používali a podnecovali deti ich opakovať aktívne.)
- The (helicopter) is faster. The white bus is smaller than the yellow car.
Passive language
(Frázy, ktoré lektor používal počas hodiny a deti ich pasívne vnímali.)
- Stand up, sit down, slap, swat, touch, complete, match, colour, shout out, spin around. Happy face. Sad face. Dominoes. Turn over.
Tip na doma
Vytlačte/ Vystrihnite deťom veľký formát obrázku s dopravnými prostriedkami a rozstrihajte ho na 6-8 kúskov, vytvorte si vlastné puzzle a pri skladaní sa pýtajte, z ktorého dopravného prostriedku je každá časť. “ Is it a car? Or Is it a train? “ ( je to z auta, alebo vlak?) a pod.
Pozrite si s dieťaťom bonusové video:
Prihláste sa do svojho online prístupu:
Aby ste vedeli vytvárať „anglicky hovoriace prostredie“ aj u vás doma, každé dieťa v našich klubovniach ENGLISH ACTIVITIES získava prístup k online videám, ktoré berieme na hodinách. Spolu s knihou (workbook), obdrží dieťa aj kód s 12 mesačným prístupom. Prosíme, kým tento prístup nemáte, vytvorte si nové konto ako „rodič“ (stlačte žlté tlačidlo nižšie a prihláste sa pod svojim emailom a zadajte si svoje heslo) a získate okamžite prístup na prvý mesiac. Následne tam už len doplníte špeciálny kód, ktorý obdrží dieťa s knihou a Váš prístup k Vašej úrovni sa Vám predĺži na celých 12 mesiacov.
Kliknite na žlté tlačidlo nižšie, vytvorte si tam NOVÝ ÚČET ako „rodič“ a pozrite si s dieťaťom 🔽🔽🔽
Užite si spolu s Vašim dieťaťom spoločné chvíle s ENGLISH ACTIVITIES. 🙂
Sledujte nás aj na sociálnych sieťach:
„Ďakujeme, že s nami spoluvytvárate „anglicky hovoriace“ prostredie pre Vaše dieťa aj mimo našich hodín. Čím viac bude dieťa v takýchto jemu príjemných situáciách v kontakte s angličtinou, tým jednoduchšie ju bude prijímať a stane sa jeho súčasťou. Ako napríklad, keď sa dieťa učí materinský jazyk, v prvej fáze len jazyk vníma, je v prostredí a až po nejakej dobe začne komunikovať“
Spoluautorka projektu English Activities, Ing. Alena Komínková
