Level RED, 6b: Fruit and Vegetables (Ovocie a zelenina)

Slovíčka

  • tomato (paradajka),
  • lettuce (šalát),
  • cucumber (uhorka),
  • carrot (mrkva) 

Jazykové štruktúry

(Frázy, ktoré sme na hodinách používali a podnecovali deti ich opakovať aktívne.)

  • What is it? It´s a (noun). What are they? They are (plural noun).
  • What is it? It´s a/an (colour) (noun). I don´t know.
  • What colour is it? It´s a/an (colour) (noun).
  • I like (plural noun / uncountable noun). I don´t like (plural noun / uncountable noun).

Passive language

(Frázy, ktoré lektor používal počas hodiny a deti ich pasívne vnímali.)

  • How many? Let’s pick… Pick them all. Is it good? / Is it bad? garden /eat / bite / munch / crunch / hungry / healthy / fruit / vegetables

Tip na doma

Pexeso trochu inak – po uhádnutí dvoijce deiťa získa skutočnú potravinu z dvojice obrázkov, ktorú odhalil pri hre. Nezabudnite na frázy v angličtine k hre PEXESO z predchádzajúcej lekcie. Pridajte – “ Here you are“ ( nech sa páči) a motivujte aby vždy poďakovali v angličtine pri tejto hre.


Pozrite si s dieťaťom bonusové video:


Prihláste sa do svojho online prístupu:

Aby ste vedeli vytvárať „anglicky hovoriace prostredie“ aj u vás doma, každé dieťa v našich klubovniach ENGLISH ACTIVITIES získava prístup k online videám, ktoré berieme na hodinách. Spolu s knihou (workbook), obdrží dieťa aj kód s 12 mesačným prístupom. Prosíme, kým tento prístup nemáte, vytvorte si nové konto ako „rodič“ (stlačte žlté tlačítko nižšie) a získate okamžite prístup na prvý mesiac. Následne tam už len doplníte špeciálny kód, ktorý obdrží dieťa s knihou a Váš prístup k Vašej úrovni sa Vám predĺži na celých 12 mesiacov.

Kliknite na žlté tlačidlo nižšie, vytvorte si tam NOVÝ ÚČET ako „rodič“ a pozrite si s dieťaťom 🔽🔽🔽


Užite si spolu s Vašim dieťaťom spoločné chvíle s ENGLISH ACTIVITIES. 🙂

Sledujte nás aj na sociálnych sieťach:


„Ďakujeme, že s nami spoluvytvárate „anglicky hovoriace“ prostredie pre Vaše dieťa aj mimo našich hodín. Čím viac bude dieťa v takýchto jemu príjemných situáciách v kontakte s angličtinou, tým jednoduchšie ju bude prijímať a stane sa jeho súčasťou. Ako napríklad, keď sa dieťa učí materinský jazyk, v prvej fáze len jazyk vníma, je v prostredí a až po nejakej dobe začne komunikovať“

Spoluautorka projektu English Activities, Ing. Alena Komínková