Level RED, Revision Unit 1 and Unit 2, 2b

Slovíčka

  • walk (chodiť)
  • hop (vyskočiť)
  • ski (lyžovať), skate (korčulovať)
  • red (červená), green (zelená), yellow (žltá)
  • blue (modrá), pink (ružová), orange (oranžová)
  • purple (fialová), brown (hnedá)
  • (black, white) (čierna, biela)

Jazykové štruktúry

(Frázy, ktoré sme na hodinách používali a podnecovali deti ich opakovať aktívne.)

  • Who is this? It’s (Steve/Maggie).
  • What’s your name? My name’s…
  • What colour is it? It’s (orange).

Passive language

(Frázy, ktoré lektor používal počas hodiny a deti ich pasívne vnímali.)

  • Say it with me. (Povedz to spolu so mnou).
  • Stand up (Postav sa)
  • Sit down (Sadni si)
  • Come here (Poď sem)
  • Move back (Choď späť)
  • Stop (Zastav)
  • Go (Choď)
  • Stand in line (Postav sa doradu)
  • Breathe (Dýchaj)
  • Come forwards (Poď dopredu)

Tip na doma

Vymaľujsi kartičky – vyskúšaj experiment Rainbow plate (dúhový tanier)- vytvorte si s deťmi dúhu z lentiliek na tanieri zaliatom vlažnou vodou, keď sa začnú rozpúšťať, viete si precvičiť základné farby v angličtine.

Pozrite si s dieťaťom bonusové video:


Prihláste sa do svojho online prístupu:

Aby ste vedeli vytvárať „anglicky hovoriace prostredie“ aj u vás doma, každé dieťa v našich klubovniach ENGLISH ACTIVITIES získava prístup k online videám, ktoré berieme na hodinách. Spolu s knihou (workbook), obdrží dieťa aj kód s 12 mesačným prístupom. Prosíme, kým tento prístup nemáte, vytvorte si nové konto ako „rodič“ (stlačte žlté tlačítko nižšie) a získate okamžite prístup na prvý mesiac. Následne tam už len doplníte špeciálny kód, ktorý obdrží dieťa s knihou a Váš prístup k Vašej úrovni sa Vám predĺži na celých 12 mesiacov.

Kliknite na žlté tlačidlo nižšie, vytvorte si tam NOVÝ ÚČET ako „rodič“ a pozrite si s dieťaťom 🔽🔽🔽


Užite si spolu s Vašim dieťaťom spoločné chvíle s ENGLISH ACTIVITIES. 🙂

Sledujte nás aj na sociálnych sieťach:


„Ďakujeme, že s nami spoluvytvárate „anglicky hovoriace“ prostredie pre Vaše dieťa aj mimo našich hodín. Čím viac bude dieťa v takýchto jemu príjemných situáciách v kontakte s angličtinou, tým jednoduchšie ju bude prijímať a stane sa jeho súčasťou. Ako napríklad, keď sa dieťa učí materinský jazyk, v prvej fáze len jazyk vníma, je v prostredí a až po nejakej dobe začne komunikovať“

Spoluautorka projektu English Activities, Ing. Alena Komínková