Váš košík je momentálne prázdny!
Level RED, Revision Unit 4, 4c

Slovíčka
- piano (klavír), guitar (gitara), drum (bicie), trumpet (trúbka),
- play (hrať), clap (tlieskať), sing (spievať), dance (tancovať)
Jazykové štruktúry
(Frázy, ktoré sme na hodinách používali a podnecovali deti ich opakovať aktívne.)
- What is it? What is this? It’s a (guitar).
- What colour is it? It’s (orange). It’s a/an (orange) (trumpet).
- Play the piano/guitar. Clap your hands. Dance/sing to the drums.
Passive language
(Frázy, ktoré lektor používal počas hodiny a deti ich pasívne vnímali.)
- Say it with me. (Povedz to spolu so mnou)
- What is it? What is this? It’s a (guitar). What colour is it? It’s (orange). It’s a/an (orange) (trumpet). Play the piano/guitar. Clap your hands. Dance/sing to the drums.
- How many? stand up, sit down, slap, touch. open, shut, complete, match, colour, shout out, stand up, on, under, behind, in front of Spin around.
- Happy face. Sad face. Dominoes. Turn over.
Tip na doma
Vymaľuj si kartičky – priraď obrázky nástroja k osobe, ktorá akože hrá na ten ktorý nástroj. Alebo priraď obrázok nástroja k zvuku z mobilu.
Pozrite si s dieťaťom bonusové video:
Prihláste sa do svojho online prístupu:
Aby ste vedeli vytvárať „anglicky hovoriace prostredie“ aj u vás doma, každé dieťa v našich klubovniach ENGLISH ACTIVITIES získava prístup k online videám, ktoré berieme na hodinách. Spolu s knihou (workbook), obdrží dieťa aj kód s 12 mesačným prístupom. Prosíme, kým tento prístup nemáte, vytvorte si nové konto ako „rodič“ (stlačte žlté tlačítko nižšie) a získate okamžite prístup na prvý mesiac. Následne tam už len doplníte špeciálny kód, ktorý obdrží dieťa s knihou a Váš prístup k Vašej úrovni sa Vám predĺži na celých 12 mesiacov.
Kliknite na žlté tlačidlo nižšie, vytvorte si tam NOVÝ ÚČET ako „rodič“ a pozrite si s dieťaťom 🔽🔽🔽
Užite si spolu s Vašim dieťaťom spoločné chvíle s ENGLISH ACTIVITIES. 🙂
Sledujte nás aj na sociálnych sieťach:
„Ďakujeme, že s nami spoluvytvárate „anglicky hovoriace“ prostredie pre Vaše dieťa aj mimo našich hodín. Čím viac bude dieťa v takýchto jemu príjemných situáciách v kontakte s angličtinou, tým jednoduchšie ju bude prijímať a stane sa jeho súčasťou. Ako napríklad, keď sa dieťa učí materinský jazyk, v prvej fáze len jazyk vníma, je v prostredí a až po nejakej dobe začne komunikovať“
Spoluautorka projektu English Activities, Ing. Alena Komínková
