Level RED, Revision Unit 4, 4c

Slovíčka

  • piano (klavír), guitar (gitara), drum (bicie), trumpet (trúbka),
  • play (hrať), clap (tlieskať), sing (spievať), dance (tancovať)

Jazykové štruktúry

(Frázy, ktoré sme na hodinách používali a podnecovali deti ich opakovať aktívne.)

  • What is it? What is this? It’s a (guitar).
  • What colour is it? It’s (orange). It’s a/an (orange) (trumpet).
  • Play the piano/guitar. Clap your hands. Dance/sing to the drums.

Passive language

(Frázy, ktoré lektor používal počas hodiny a deti ich pasívne vnímali.)

  • Say it with me. (Povedz to spolu so mnou)
  • What is it? What is this? It’s a (guitar). What colour is it? It’s (orange). It’s a/an (orange) (trumpet). Play the piano/guitar. Clap your hands. Dance/sing to the drums.
  • How many? stand up, sit down, slap, touch. open, shut, complete, match, colour, shout out, stand up, on, under, behind, in front of Spin around.
  • Happy face. Sad face. Dominoes. Turn over.

Tip na doma

Vymaľuj si kartičky – priraď obrázky nástroja k osobe, ktorá akože hrá na ten ktorý nástroj. Alebo priraď obrázok nástroja k zvuku z mobilu.

Pozrite si s dieťaťom bonusové video:


Prihláste sa do svojho online prístupu:

Aby ste vedeli vytvárať „anglicky hovoriace prostredie“ aj u vás doma, každé dieťa v našich klubovniach ENGLISH ACTIVITIES získava prístup k online videám, ktoré berieme na hodinách. Spolu s knihou (workbook), obdrží dieťa aj kód s 12 mesačným prístupom. Prosíme, kým tento prístup nemáte, vytvorte si nové konto ako „rodič“ (stlačte žlté tlačítko nižšie) a získate okamžite prístup na prvý mesiac. Následne tam už len doplníte špeciálny kód, ktorý obdrží dieťa s knihou a Váš prístup k Vašej úrovni sa Vám predĺži na celých 12 mesiacov.

Kliknite na žlté tlačidlo nižšie, vytvorte si tam NOVÝ ÚČET ako „rodič“ a pozrite si s dieťaťom 🔽🔽🔽


Užite si spolu s Vašim dieťaťom spoločné chvíle s ENGLISH ACTIVITIES. 🙂

Sledujte nás aj na sociálnych sieťach:


„Ďakujeme, že s nami spoluvytvárate „anglicky hovoriace“ prostredie pre Vaše dieťa aj mimo našich hodín. Čím viac bude dieťa v takýchto jemu príjemných situáciách v kontakte s angličtinou, tým jednoduchšie ju bude prijímať a stane sa jeho súčasťou. Ako napríklad, keď sa dieťa učí materinský jazyk, v prvej fáze len jazyk vníma, je v prostredí a až po nejakej dobe začne komunikovať“

Spoluautorka projektu English Activities, Ing. Alena Komínková