Level RED, Revision Unit 5-5c

Slovíčka

  • eye (oko), nose (nos), ear (ucho), mouth (ústa),
  • cheek (líce), chin (brada), teeth (tooth) (zub, zuby), hair (vlasy)

Jazykové štruktúry

(Frázy, ktoré sme na hodinách používali a podnecovali deti ich opakovať aktívne.)

  • What is it? What is this? It’s a (nose) / an eye.
  • What are they? They are (eyes).

Passive language

(Frázy, ktoré lektor používal počas hodiny a deti ich pasívne vnímali.)

  • Say it with me. (Povedz to spolu so mnou)
  • What is it? What is this? It’s a (nose) / an eye. What are they? They are (eyes).
  • How many (ears) have you got? I’ve got 2 ears. Touch your (nose). Let’s draw clown, balloon…

Tip na doma

Vymaľuj si obrázky- vystrihnite s deťmi z papiera / kartónu časti tela napr . robota/ príšerky/ obľúbenej postavičky a skladajte si telo v angličtine: „Where is his / her head?“ „Where are his/ her arms?“ a pod.

Pozrite si s dieťaťom bonusové video:


Prihláste sa do svojho online prístupu:

Aby ste vedeli vytvárať „anglicky hovoriace prostredie“ aj u vás doma, každé dieťa v našich klubovniach ENGLISH ACTIVITIES získava prístup k online videám, ktoré berieme na hodinách. Spolu s knihou (workbook), obdrží dieťa aj kód s 12 mesačným prístupom. Prosíme, kým tento prístup nemáte, vytvorte si nové konto ako „rodič“ (stlačte žlté tlačítko nižšie) a získate okamžite prístup na prvý mesiac. Následne tam už len doplníte špeciálny kód, ktorý obdrží dieťa s knihou a Váš prístup k Vašej úrovni sa Vám predĺži na celých 12 mesiacov.

Kliknite na žlté tlačidlo nižšie, vytvorte si tam NOVÝ ÚČET ako „rodič“ a pozrite si s dieťaťom 🔽🔽🔽


Užite si spolu s Vašim dieťaťom spoločné chvíle s ENGLISH ACTIVITIES. 🙂

Sledujte nás aj na sociálnych sieťach:


„Ďakujeme, že s nami spoluvytvárate „anglicky hovoriace“ prostredie pre Vaše dieťa aj mimo našich hodín. Čím viac bude dieťa v takýchto jemu príjemných situáciách v kontakte s angličtinou, tým jednoduchšie ju bude prijímať a stane sa jeho súčasťou. Ako napríklad, keď sa dieťa učí materinský jazyk, v prvej fáze len jazyk vníma, je v prostredí a až po nejakej dobe začne komunikovať“

Spoluautorka projektu English Activities, Ing. Alena Komínková