Váš košík je momentálne prázdny!
Level SILVER, 4b:
My Timetable (Môj rozvrh)

Slovíčka
- use phones and tablets (používať telefóny a tablety),
- search the internet (vyhľadávať na internete),
- send e-mails (posielať emaily),
- play sports (športovať),
- do a test (robiť test),
- TIME: half past, a quarter (čas: pol, štvrť)
Jazykové štruktúry
(Frázy, ktoré sme na hodinách používali a podnecovali deti ich opakovať aktívne.)
- Look at your timetable. How many maths lessons are there in your timetable? There are 2. How often have you got maths? When/Where have you got English?
- We usually have English in our classroom. We have English at a quarter past 10.
Passive language
(Frázy, ktoré lektor používal počas hodiny a deti ich pasívne vnímali.)
- Timetable, shapes and numbers, computers, musical notes, paint, bottles. This school is a mystery to me.
Tip na doma
Navrhnite deťom, aby si vytvorili do izby plagátik (obrázok rozvrhu hodín v ANJ). Podľa otázok v pracovnom zošite Vám teraz jednoducho porozprávajú alebo napíšu pár viet v ANJ o svojom rozvrhu a programe dňa v škole.
Pozrite si s dieťaťom bonusové video:
Prihláste sa do svojho online prístupu:
Aby ste vedeli vytvárať „anglicky hovoriace prostredie“ aj u vás doma, každé dieťa v našich klubovniach ENGLISH ACTIVITIES získava prístup k online videám, ktoré berieme na hodinách. Spolu s knihou (workbook), obdrží dieťa aj kód s 12 mesačným prístupom. Prosíme, kým tento prístup nemáte, vytvorte si nové konto ako „rodič“ (stlačte žlté tlačidlo nižšie a prihláste sa pod svojim emailom a zadajte si svoje heslo) a získate okamžite prístup na prvý mesiac. Následne tam už len doplníte špeciálny kód, ktorý obdrží dieťa s knihou a Váš prístup k Vašej úrovni sa Vám predĺži na celých 12 mesiacov.
Kliknite na žlté tlačidlo nižšie, vytvorte si tam NOVÝ ÚČET ako „rodič“ a pozrite si s dieťaťom 🔽🔽🔽
Užite si spolu s Vašim dieťaťom spoločné chvíle s ENGLISH ACTIVITIES. 🙂
Sledujte nás aj na sociálnych sieťach:
„Ďakujeme, že s nami spoluvytvárate „anglicky hovoriace“ prostredie pre Vaše dieťa aj mimo našich hodín. Čím viac bude dieťa v takýchto jemu príjemných situáciách v kontakte s angličtinou, tým jednoduchšie ju bude prijímať a stane sa jeho súčasťou. Ako napríklad, keď sa dieťa učí materinský jazyk, v prvej fáze len jazyk vníma, je v prostredí a až po nejakej dobe začne komunikovať“
Spoluautorka projektu English Activities, Ing. Alena Komínková
